Στις συνθήκες αυξημένης ανησυχίας που ζούμε λόγω Covid-19, πρέπει τώρα περισσότερο από ποτέ η διαφήμιση να παραμείνει υπεύθυνη και να μην κλονιστεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε αυτή.

Θυμίζουμε ότιγια να επικοινωνηθούν πιθανά οφέλη στην υγεία από τρόφιμα, ποτά και συμπληρώματα διατροφής, ισχύουν συγκεκριμένοι  κανόνες δεοντολογίας.

Με βάση αυτούς και για την ασφάλεια όλων το ΣΕΕ συστήνει:

  • Να δίνεται μεγάλη προσοχή όταν γίνεται αναφορά σε οφέλη για το ανοσοποιητικό σύστημα. Οι διαφημιζόμενοι πρέπει να συμβουλεύονται τον κατάλογο με τους εγκεκριμένους ισχυρισμούς υγείας και να φροντίζουν η χρήση αυτών να γίνεται σωστά, χωρίς υπερβολή ως προς το όφελος.
  • Να αποφεύγεται η αναφορά στον κορωνοϊό / Covid 19, ώστε να μη δημιουργείται καμία σύνδεση του με το διαφημιζόμενο προϊόν. Ένα τρόφιμο, ποτό η συμπλήρωμα διατροφής δεν πρέπει να υπονοείται ότι έχει ιδιότητες πρόληψης, αγωγής ή θεραπείας μιας ασθένειας.
  • Εάν υπάρχει αμφιβολία, η διαδικασία προελέγχου μπορεί να προλάβει ενδεχόμενη παραβίαση του ΕΚΔ-Ε.