Νέο Παράρτημα για το Influencer Marketing
Ο ΣΕΕ ολοκλήρωσε το Παράρτημα για το Influencer Marketing που σκοπό έχει να θέσει και να εξηγήσει λεπτομερώς τους συμφωνημένους από όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της αγοράς και ισχύοντες– στο…
Διαβάστε περισσότερα...
Νέος Οδηγός Καλής Πρακτικής για Εκπτώσεις & Προσφορές
Το ΣΕΕ σχεδίασε ένα νέο Οδηγό Καλής Πρακτικής για την υπεύθυνη επικοινωνία των προσφορών και των εκπτώσεων. Στις περιόδους εκπτώσεων και προσφορών, τόσο το ενδιαφέρον των καταναλωτών, όσο και ο…
Διαβάστε περισσότερα...
Η Google συμμετέχει στο σύστημα αυτοδέσμευσης της διαφημιστικής αγοράς, ως μέλος της EASA (European Advertising Standards Alliance)
«Η Google συμμετέχει στο σύστημα αυτοδέσμευσης της διαφημιστικής αγοράς, ως μέλος της EASA (European Advertising Standards Alliance). Πρόκειται για μία ιστορικής σημασίας εξέλιξη, όπως τη χαρακτήρισε ο CEO του WFA…
Διαβάστε περισσότερα...
Covid – Helpnote
Στις συνθήκες αυξημένης ανησυχίας που ζούμε λόγω Covid-19, πρέπει τώρα περισσότερο από ποτέ η διαφήμιση να παραμείνει υπεύθυνη και να μην κλονιστεί η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε αυτή. Θυμίζουμε ότιγια…
Διαβάστε περισσότερα...
Νέα Μέλη Δευτεροβάθμιας Επιτροπής
Στη Δευτεροβάθμια Επιτροπή του ΣΕΕ συμμετέχουν και μέλη που δεν εκπροσωπούν κάποιο από τους φορείς της διαφημιστικής αγοράς και εισφέρουν την άποψη και την κρίση τους στα θέματα που συζητούνται…
Διαβάστε περισσότερα...
Βράβευση του ΣΕΕ με το EASA 2019 Bronze Best Practice Award!
Μία σπουδαία διάκριση για την αυτοδέσμευση στην Ελλάδα. Η φετινή απονομή πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη και το ΣΕΕ έλαβε το Bronze Best Practice Αward για το project που αφορούσε στον έλεγχο…
Διαβάστε περισσότερα...
Απόκριες
Το ΣΕΕ ασχολήθηκε και φέτος, για τέταρτη χρονιά, με τον έλεγχο του τρόπου που παρουσιάζονται οι παιδικές αποκριάτικες στολές στις διάφορες ιστοσελίδες / eshop. Προχωρήσαμε αυτεπάγγελτα στον έλεγχο περισσότερων από…
Διαβάστε περισσότερα...
Οδηγία για Ευανάγνωστους Κυλιόμενους & Σταθερούς Τίτλους
Κάθε μήνυμα που εμφανίζεται σε μια διαφημιστική επικοινωνία έχει σκοπό να διαμορφώσει μία εντύπωση στον καταναλωτή και μπορεί να επηρεάσει την τελική του απόφαση, γι’ αυτό θεωρούμε ότι η παρουσίαση…
Διαβάστε περισσότερα...