Το αυξημένο ενδιαφέρον του κοινού και της αγοράς για τα προϊόντα που ανήκουν στην κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής, αλλά και το εκτενές νομοθετικό πλαίσιο
που διέπει τον τρόπο παρουσίασης και διαφήμισης τους, οδήγησε το ΣΕΕ – με βάση τις αρμοδιότητες του και στο πλαίσιο του συμβουλευτικού, υποστηρικτικού και εκπαιδευτικού ρόλο του, να δημιουργήσει και να εντάξει στον ΕΚΔ-Ε ένα Παράρτημα με τους «Κανόνες για την Ορθή Επικοινωνία και Marketing των Συμπληρωμάτων Διατροφής».
Το Παράρτημα αυτό συγκεντρώνει και παρουσιάζει με τρόπο εύληπτο, συνοπτικό και κατανοητό τους κανόνες που ισχύουν για την επικοινωνία των συμπληρωμάτων διατροφής και σκοπός του είναι να αποτελέσει ένα χρήσιμο βοήθημα για τη σωστή εφαρμογή τους.
Το σύνολο του περιεχομένου προέρχεται από επίσημες πηγές που έχει στη διάθεση του το ΣΕΕ και συγκεκριμένα από την ισχύουσα κοινοτική και εθνική νομοθεσία, από σχετικές εγκυκλίους του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΟΦ) και του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) και από ερμηνευτικά κείμενα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και άλλων επίσημων θεσμικών φορέων. Το κείμενο αυτό έχει αποτελέσει αντικείμενο διαβούλευσης, στην οποία συμμετείχαν τα σχετικά θεσμικά όργανα της αγοράς (ΣΔΕ-Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος, ΣΕΣΔΙ-Σύλλογος Επιχειρηματιών Συμπληρωμάτων Διατροφής, ΕΦΕΧ-Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης, ΣΦΕΕ-Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος, ΕΔΕΕ- Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος ), ενώ έχουν λάβει γνώση αυτού ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΟΦ), ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το ΣΕΕ εντάσσει ειδικό Παράρτημα στον ΕΚΔ-Ε, αφού υπάρχουν ήδη Παραρτήματα με συγκεκριμένες προβλέψεις και για άλλες κατηγορίες / θέματα, όπως οι διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών, οι διαφημίσεις που απευθύνονται σε παιδιά, οι διαφημίσεις καλλυντικών κ. αλ.