Skip to main content

Πόσο διαφέρει η διαφήμιση μέσω Influencers από τα συμβατικά Μέσα διαφήμισης; Πόσο ανεπτυγμένη είναι στην Ελλάδα; Υπάρχουν κανόνες δεοντολογίας για το Influencer Marketing;

Η Ελένη Δοντά μίλησε στην « Καθημερινή» και στη δημοσιογράφο Λίνα Γιάνναρου για τη έκταση του Influencer Marketing και για τους κανόνες δεοντολογίας που πρέπει να υιοθετηθούν από τη διαφημιστική κοινότητα, για την προστασία και προώθηση του Μέσου.

Δείτε όλη τη συνέντευξη εδώ: Ελένη Δοντά: «Υπάρχει κώδικας δεοντολογίας και για δημιουργούς περιεχομένου» | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (kathimerini.gr)