RETHINK DRINK
Ένα πραγματικό παράδειγμα αυτορρύθμισης προς όφελος της κοινωνίας.
Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών, με συνέπεια στην υπεύθυνη στάση που εδώ και 20 χρόνια έχει υιοθετήσει, προχώρησε σε μία ακόμη αναθεώρηση των κανόνων αυτοδέσμευσης για το υπεύθυνο marketing των αλκοολούχων ποτών και παράλληλα ανέπτυξε, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας, τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια «RETHINK DRINK», που απευθύνεται στους νέους. Η παρουσίαση της καμπάνιας έγινε σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο Μπενάκη, την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024, ενώ το ανανεωμένο κείμενο των “Κατευθυντήριων Οδηγιών υπεύθυνης επικοινωνίας marketing των ποτών με αλκοόλη” συνυπέγραψαν το Υπουργείο Υγείας, η ΕνΕΑΠ, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας και ο ΣΕΑΟΠ.
Η Ελένη Δοντά, Γενική Διευθύντρια του Συμβουλίου, χαιρέτισε την πρωτοβουλία ως «ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτορρύθμισης: η αγορά, με αίσθημα ευθύνης προς την κοινωνία δεσμεύεται σε κανόνες που σχεδιάζει η ίδια, συμφωνεί στον έλεγχο της τήρησης τους και προωθεί την εκπαίδευση των επαγγελματιών της».
Η σημασία της αυτορρύθμισης της διαφημιστικής επικοινωνίας είναι καίρια, καθώς πέρα από τον καταναλωτή, προστατεύει και την ίδια τη διαφήμιση και το οικοσύστημα της.
Δείτε στιγμιότυπα από την εκδήλωση:
Δείτε τα videos της καμπάνιας εδω
Μπορείτε να ενημερωθείτε για το Παράρτημα του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας για τα Αλκοολούχα ποτά εδώ