Χριστούγεννα και Διαφημίσεις: Η προσοχή μας στραμμένη στα παιδιά
Καθώς μπαίνουμε σε αυτή την υπέροχη εποχή των γιορτών, είναι χρήσιμο να υπενθυμίσουμε τη σημασία της σωστής τοποθέτησης των διαφημίσεων…
To ΣΕΕ με νέα ταυτότητα
Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, ο φορέας αυτορρύθμισης της διαφημιστικής αγοράς, που προάγει τις αρχές και τις καλές πρακτικές της υπεύθυνης…
Το «παιχνίδι με τα supers»: Οι σωστές προδιαγραφές για υπεύθυνη τοποθέτηση
Όλες οι διαφημιστικές επικοινωνίες, είτε online, είτε offline και σε οποιαδήποτε μορφή, πρέπει να αναγράφουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που…
Black Friday & Cyber Monday: Τα Dos and Don’ts
Ενόψει των δύο κυρίαρχων καταναλωτικών γεγονότων της ελληνικής αγοράς– Black Friday και Cyber Monday - που έχουν εξελιχθεί σε εβδομάδες…
Πόσο καλά γνωρίζετε τον Κώδικα Δεοντολογίας? Τα Workshops ξεκίνησαν!
Στην Ελλάδα, όπως και διεθνώς, η διαφήμιση και το marketing έχουν υιοθετήσει κανόνες δεοντολογίας, που όλα τα μέρη της αγοράς…
Στο «marketing της εκπαίδευσης»* η δεοντολογία είναι στα SOS!
Η «back to school» περίοδος αποτελεί παραδοσιακά την πιο σημαντική εμπορική ευκαιρία στην αγορά του marketing της εκπαίδευσης, όπου εκτός από διαφημίσεις για τετράδια,…
Influencing Responsibly – Οι Παρουσιάσεις
Influencing Responsibly, 4 Ιουλίου 2024 | Οι παρουσιάσεις Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στελέχη της διαφημιστικής αγοράς, δημιουργώντας έναν παραγωγικό διάλογο…
Ελένη Δοντά: «Υπάρχει κώδικας δεοντολογίας και για δημιουργούς περιεχομένου»
Πόσο διαφέρει η διαφήμιση μέσω Influencers από τα συμβατικά Μέσα διαφήμισης; Πόσο ανεπτυγμένη είναι στην Ελλάδα; Υπάρχουν κανόνες δεοντολογίας για…
Influencing Responsibly
«Influencing Responsibly»: Tην Πέμπτη 4 Ιουλίου, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, ο φορέας που προάγει τις αρχές και τις καλές πρακτικές…
RETHINK DRINK
Ένα πραγματικό παράδειγμα αυτορρύθμισης προς όφελος της κοινωνίας. Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών, με συνέπεια στην υπεύθυνη στάση που εδώ…
Οι αθόρυβοι «φρουροί» της διαφήμισης
Η Ελένη Δοντά, Γενική Διευθύντρια του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας, σε παλαιότερη συνέντευξή της στην Καθημερινή, ανέδειξε τα θέματα που απασχολούν…
Influencing Responsibly | The Agenda!
Ανταποκρινόμενοι στο μεγάλο ενδιαφέρον της αγοράς, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας διοργανώνει event αφιερωμένο στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων για τις…
To Rainbow flag είναι κάτι περισσότερο από εργαλείο marketing
Κάθε Ιούνιο, εικόνες με ουράνια τόξα φαίνεται να κατακλύζουν την αγορά, καθώς τα brands δείχνουν την υποστήριξή τους στην LGBTQ+…
Νέο Παράρτημα για το Influencer Marketing
Το ΣΕΕ ολοκλήρωσε το Παράρτημα για το Influencer Marketing που σκοπό έχει να θέσει και να εξηγήσει λεπτομερώς τους συμφωνημένους από όλα…
Νέος Οδηγός Καλής Πρακτικής για Εκπτώσεις & Προσφορές
Το ΣΕΕ σχεδίασε ένα νέο Οδηγό Καλής Πρακτικής για την υπεύθυνη επικοινωνία των προσφορών και των εκπτώσεων. Στις περιόδους εκπτώσεων και…
Η Google συμμετέχει στο σύστημα αυτοδέσμευσης της διαφημιστικής αγοράς, ως μέλος της EASA (European Advertising Standards Alliance)
«Η Google συμμετέχει στο σύστημα αυτοδέσμευσης της διαφημιστικής αγοράς, ως μέλος της EASA (European Advertising Standards Alliance). Πρόκειται για μία…
Covid – Helpnote
Στις συνθήκες αυξημένης ανησυχίας που ζούμε λόγω Covid-19, πρέπει τώρα περισσότερο από ποτέ η διαφήμιση να παραμείνει υπεύθυνη και να…
Νέα Μέλη Δευτεροβάθμιας Επιτροπής
Στη Δευτεροβάθμια Επιτροπή του ΣΕΕ συμμετέχουν και μέλη που δεν εκπροσωπούν κάποιο από τους φορείς της διαφημιστικής αγοράς και εισφέρουν…
Βράβευση του ΣΕΕ με το EASA 2019 Bronze Best Practice Award!
Μία σπουδαία διάκριση για την αυτοδέσμευση στην Ελλάδα. Η φετινή απονομή πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη και το ΣΕΕ έλαβε το Bronze…
Απόκριες
Το ΣΕΕ ασχολήθηκε και φέτος, για τέταρτη χρονιά, με τον έλεγχο του τρόπου που παρουσιάζονται οι παιδικές αποκριάτικες στολές στις…
Οδηγία για Ευανάγνωστους Κυλιόμενους & Σταθερούς Τίτλους
Κάθε μήνυμα που εμφανίζεται σε μια διαφημιστική επικοινωνία έχει σκοπό να διαμορφώσει μία εντύπωση στον καταναλωτή και μπορεί να επηρεάσει…
Παράρτημα για τα συμπληρώματα διατροφής
Το αυξημένο ενδιαφέρον του κοινού και της αγοράς για τα προϊόντα που ανήκουν στην κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής, αλλά και…
Το ΣΕΕ εκπαιδεύει
Στελέχη της FORD HELLAS και συνεργατών τους από τις BOLD OGILVY και MINDSHARE είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικό σεμινάριο…
Το ΣΕΕ Φιλοξένησε το Παγκόσμιο Συνέδριο της EASA
To ΣΕΕ εκφράζει και υλοποιεί σταθερά, διαχρονικά και με συνέπεια τα ισχύοντα ευρωπαϊκά πρότυπα δεοντολογίας και η EASA, ως έκφραση…
Τo ΣΕΕ στο Δ.Σ. της EASA
Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας συμμετέχει, για πρώτη φορά από την ίδρυση του, στο Διοικητικό Συμβούλιο του αντίστοιχου Ευρωπαϊκού φορέα European…
Νέος Οδηγός για το Ψηφιακό Marketing
Συνοπτική Παρουσίαση Οδηγού Ο Οδηγός Καλής Πρακτικής για το Ψηφιακό Marketing (Digital Marketing Communications – DMC), αρχικά συντάχθηκε από την European Advertising…
Good Advertising από την ΕΔΕΕ και το ΣΔΕ
Νέο online πρόγραμμα για τους κανόνες δεοντολογίας στην επικοινωνία από την ΕΔΕΕ και το ΣΔΕ Η αυτοδέσμευση για την προστασία του καταναλωτή…
Εκδήλωση του ΣΕΕ με θέμα την Αυτοδέσμευση
Επίσημος ομιλητής ήταν ο Stéphane Martin, Γενικός Διευθυντής του γαλλικού φορέα αυτοδέσμευσης ARPP και Πρόεδρος της European Advertising Standards Alliance…